Nowa kancelaria adwokacka już założona, ale mimo tego nie widzisz, by przyciągała ona klientów, bo nie potrafisz odpowiednio jej zareklamować? Nic w tym dziwnego. W teorii bowiem nie wolno ci tego robić. Adwokatom nie wolno promować swoich usług, jednakże nie oznacza to, że nie są oni w stanie skorzystać z żadnych narzędzi promocyjnych.
Reklama nie musi mieć bowiem zupełnie oczywistej formy. W pewnym stopniu jest nią nawet strona internetowa, która opisuje twoją działalność, tak więc taką stronę jak najszybciej powinieneś utworzyć, aby zacząć gonić konkurencję i aby w ogóle dać ludziom znać o swoim nowym biznesie. Oni muszą go poznać! Nie czekaj więc na to, aż inni adwokaci pozyskają sobie lojalność i zaufanie klientów, a sam o nich zawalcz poprzez stworzenie szczegółowej strony na temat swojej działalności, na której pokażesz, jak w ogóle zostałeś adwokatem, opowiesz o swoim wykształceniu i kompetencjach, przedstawisz swoje doświadczenie, a także dokładnie opiszesz cały zakres swoich usług. Nie zapominaj też o referencjach od dawnych klientów.
Jeżeli oni tylko wyrażą na to zgodę, możesz opisać mniej więcej ich przypadki na swojej stronie i w ten sposób pokazać, z czym dokładnie miałeś już w swojej pracy do czynienia. Uważaj jednak, bo nie o wszystkim wolno ci informować. Adwokat nie może bowiem mówić o swoim uczestnictwie w rankingach i posiadanych pozycjach. Nie może też reklamować swojego biznesu w sposób nachalny czy tym bardziej porównywać się otwarcie do konkurencji. Pamiętaj, że tych ogólnych zasad pod żadnym pozorem nie wolno ci łamać. Gdybyś tylko zdecydował się to zrobić, w ten sposób sam zacząłbyś kopać dla siebie trumnę, a tego raczej nie chcesz.
Przekazuj więc innym informacje na temat swojej kancelarii adwokackiej, ale rób to w tak sposób, by nikt nie miał wątpliwości co do ich charakteru. Jak już wiesz, ten charakter nie może być czysto reklamowy. Na to niestety musisz uważać, jeżeli nie chcesz wpaść w kłopoty.